Per tal que pugueu comprovar quin és el concepte de “Recuperació” que tenen el PSOE i el PP, vos adjuntem unes fotografies que són molt reveladores.

Total, per plantar: “argilagues, timonets i paleres (chumberas)”, tal i com diu el projecte que presentaren a l’ajuntament… Aiiii…., si els nostres avantpassats alçaren el cap i veieren que ara per tal de recuperar la vegetació autòctona, primer s’ha de llevar i després tornar-la a sembrar! No hi havia cap altra cosa que sembrar: ARGILAGUES!

Com podeu comprovar, el BLOC ha emprés diverses accions, tant davant l’Ajuntament, com del Síndic de Greuges i Les Corts Valencianes.

D’altra banda, juntament amb veïns del poble i interessats estem estudiant la possibilitat de crear una Plataforma en defensa del Riu, així com també fer algun tipus d’acció o concentració en protesta de les accions que s’estan duent a terme en defensa de la conservació dels marges del riu en el seu estat natural.

Què en penseu? Com ho trobeu?. La vostra opinió és important.

Abans

Després