En l’última sessió plenaria del nostre ajuntament, l’actual equip de govern del Partit Popular, va aprovar una pujada de l’Impost de Bens i Immobles d’un 33,3%.
La pujada de l’IBI serà per a l’any 2009, any en el que cada veí de Gata pagarà 33,3€ més per cada 100€ que pagava. Aixina, un veí del poble que ha pagat l’any 2008 un IBI de 200€, a l’any 2009 pagarà uns 266,6€.
El nostre equip de govern, del Partit Popular, justifica que esta pujada dels impostos municipals és deguda a l’actual situació de crisi, i que “tots ens tenim que apretar-nos el cinturó”.

Durant la mateixa sessió, el portaveu del Bloc, Maties Monfot, va recordar a l’equip de govern que si no gastaren tant de diners amb “picaetes i propaganda” i “dugueren a cap una gestió econòmica correcta” ara, “en temps de crisi”, no caldria que els veins i veines de Gata pagaren “la mala gestió de l’equip de govern”, amb una pujada d’impostos.

El Bloc no va donar suport a la pujada de l’IBI i va votar en contra, ja que no creu normal que els veins de Gata paguen una mala gestió.