Esta és la política de foment de la cultura de la Generalitat??
Esta és la forma amb la qual el govern valencià, dirigit per Francisco Camps (PP) vol ajudar a les bandes de música??
La resposta no cal que la diguem.

El Bloc de Gata vol denunciar públicament la enorme retallada que ha sofert les ajudes destinades a la Banda de Gata, en concret, i a les Bandes i Escoles de música de tota la Marina Alta.

És vergonyós veure com els nostres governants del PP han retallat en un 53,2% les ajudes destinades a l’Escola de Música. Amb esta retallada la única cosa que vol aconseguir el PP és deixar al carrer a mestres de música i, aquesta davallada en professorat repercutirà directament en l’ensenyament dels nostres xiquets i xiquetes que són el futur de la societat.

Amb esta retallada, que es suma a altres realitzades per les conselleries d’Educació i Cultura, és demostra una vegada més el poc interés del Partit Popular en la cultura i educació dels nostres fills i filles.

Per a complementar la informació, adjuntem l’estudi realitzat pel BLOCjove de la Marina Alta (Blai Server) sobre les retallades d’ajudes a les Bandes i Escoles de Música de la Marina Alta.
clica al següent enllaç: http://www.box.net/shared/t5umy82nhp