El Partit Popular de Gata, que havia demanat al BLOC i al PSPV la constitució d’un comité per intentar redreçar la greu situació econòmica que viu l’Ajuntament de Gata, sembla que el dona per finiquitat amb la seua incomparexença .

Durant els últims mesos s’han fet una serie de reunions entre els grups municipals que conformen l’Ajuntament, assessorats per tècnics i el gerent de la S.A. municipal per tal d’analitzar i redreçar la greu situació econòmica per la que passa la corporació. Cal recordar que el deute corrent actual, es superior als 2.000.000 de Euros.

Aixì i tot, a la darrera reunió, el representant del PP i regidor de Hisenda Antonio Pons, no va compareixer. Tampoc ho va fer el regidor d’Agricultura de Coalició Valenciana, que és qui dona suport al equip de Govern, tampoc donaren cap tipus d’explicació.

El portaveu del Bloc Nacionalista Valencià, Matias Monfort, ha manifestat la seua sorpresa davant l’actitud del Partit Popular. La ha qualificada de totalment irresponsable, encara que no li estranya gens donada la falta de responsabilitat i d’idees demostrada, no sols a les reunions, si no, durant tota la legislatura. Aquest actitud, que es greu en el cas del regidor d’agricultura, encara ho és més en el del regidor d’Hisenda, Antonio Pons.

El pitjor de tot serà la situació que es trobaran el regidors la propera legislatura. L’actitud irresponsable i de total incompetència demostrada pels regidors del PP, la visió totalment electoralista amb que actuen portarà directament a un colapse econòmic a l’Ajuntament, si no és que ja ho esta.

Matias Monfort, ha manifestat, que se sent avergonyit quant diversos proveïdors, empresaris i treballadors autònoms de la localitat, li exposen la greu situació en la que es troben pel endarreriment que porta l’Ajuntament en la immensa majoria de casos, en molts d’ells, arriba fins l’any de retard.