Novament una gran, però que molt gran idea de la nostra alcaldessa, del nostre equip de (des)govern, i com no del Partit Popular de Gata. Ara els ha vingut la il·luminació divina i els ha pegat per inaugurar la piscina i el camp de fúbol.

Però senyors del Partit Popular de Gata, ara que a la piscina ja s’ha banyat tot el poble (i part de l’estranger) i que ara que estem a més de mitjans de la temporada de futbol, els ha vingut la inspiració divina de inaugurar estes instal·lacions.

Açò sincerament pareix un pur acte electoral, un acte d’autobombo del PP, i com no, ens porten al “presi de la dipu”, un personatge que ha estat imputat per suborn, prevaricació i ús d’informació privilegiada al cas “Brugal”.

Bé, però això serà la justícia qui ho solvente, però no obstant, ací a Gata tenim que aguantar els paripés del PP amb personatges molt autèntics. I ara vorem molt ens costa la recepció i el folclore al que ens té acostumats la nostra alcaldessa. I per rematar la jugada i com no podia ser d’una altra forma, l’equip de govern del PP fa les coses “como diós manda” i ha convidat al poble amb una invitació en castellà.

La cosa està clara, autobombo i electoralisme és el que ens espera, d’ací a les eleccions, per a tapar la molt mala gestió que ha portat a terme esta legislatura l’equip de govern del PP de Gata.