EL BLOC VOL AGRAIR ALS VEINS EL QUE VINGUEN CADA DIVENDRES A LES CONCENTRACIONS AL CENTRE DE SALUT

Els veïns de Gata venen concentrant-se cada divendres a les 21.30h al Centre Salut a l’avinguda de les Sorts, omplint fulls de reclamacions per tal d’exigir el restabliment del servei d’urgències i l’assistència mèdica les 24 hores del dia.

El Grup Municipal del Bloc-Compromís de Gata, vol agrair a tots els veïns de Gata que venen assistint a les concentracions al Centre de Salut tots els divendres i agrair la seua assistència i animar-los a prosseguir amb la lluita pacífica cada divendres, conscients que quan més siguem més possibilitats tindrem d’aconseguir que al vegada se’ns reconega el dret a la salut que tothom té. En declaracions del nostre regidor, Joanvi Vallés “estan liquidant un sistema de salut i benestar que va costar anys d’aconseguir” i que la “privatització de la sanitat ha sigut un negoci per a alguns, ja que si la sanitat és tant deficitària com diuen els del PP, perquè tant d’interès tenen les empreses privades en assumir el servei?”.

Des de Bloc-Compromís volem denunciar, una vegada més la irresponsabilitat de les retallades preses per Marina Salut i el Govern valencià del Partit Popular. Al igual que tornar a insistir que volem una Sanitat Pública, Gratuïta i de Qualitat.