La setmana passada va aparèixer la notícia, al Facebook de la Policia Local, i després ho recollia el Cronista de Gata, Miguel Vives al seu blog. A partir d’ara, de les 10.00 hores del dissabte fins les 22.00 del diumenge, ininterrompudament, no es podrà aparcar a la plaça Vella.

Podíem pensar, que la mesura es devia a que anaven a fer alguna activitat cultural, dels comerciants, o d’alguna associació del poble eixe cap de setmana, però no.

L’equip de (des)govern del Partit Popular, ha tingut la “brillant” ocurrència de no deixar aparcar a la plaça Vella. I les preguntes que ens fem són: ¿Per quin motiu esta prohibició, quant fa uns mesos posaren mil i una pega a l’associació de Comerciants per peatonalitzar el C/ Dr. Gomez Ferrer i el C/ Constitució els divendres? Quins beneficis traurem els veïns del poble? Està integrada esta decisió, en algun pla de la regidoria de Tràfic o de Foment Econòmic?.

Com molt bé saben els veïns i veïnes de Gata, un dels problemes més greus que tenim al poble, és la falta de espai per estacionar els vehicles. I ara, la senyora Alcaldessa es dedica a llevar els pocs llocs d’aparcament que hi ha, sense donar primer una alternativa al veïnat. Demostrant una vegada més, la nul·la planificació que té en este o qualsevol altre tema. ¿ No hauria estat mes útil el concretar un circuit peatonal de carrers cèntrics? En altres paraules, no esta ja be de posar parxes sense trellat ni sentit comú?.

Només recordar la “castanya” del Centre Polivalent de les Acolaies (un bonic edifici, on no saben que faran allí, ni quines despeses de manteniment li ocasionarà al consistori i si seran assumibles, ni quines associacions aniran, ni quan l’inauguraran, ni res de res).